Frequently asked questions (FAQ)

Vaak voorkomende vragen

Na afronding van een behandeling wordt u uitgenodigd om deel te nemen aan het patiëntervaringsonderzoek van Qualiview. Op basis van antwoorden van patiënten onderzoekt de praktijk of en waar wij zaken kunnen verbeteren. Wat gaat goed en wat kan beter? Vaak voorkomende vragen, opmerkingen en feedback leest u hier.

Bereikbaarheid

Waarom zijn jullie niet bereikbaar tijdens pauzes?

Met het oog op gezondheid, veiligheid en welzijn en aansluitend op de Arbeidstijdenwet hebben de medewerkers op het secretariaat recht op pauze. Tussen 9:45 en 10:15 en tussen 12:30 en 13:30 zijn zij daarom niet telefonisch bereikbaar. Tijdens deze pauze, vóór 8:00 en ná 18:00 is de praktijk 24/7 bereikbaar door te bellen met 0529 – 45 1853 en een antwoord in te spreken op het antwoordapparaat of door een mail te sturen naar info@fysio-ommen.nl

Openingstijden FysiFit

Waarom zijn de openingstijden van FysiFit beperkt tot 5 ochtenden en 4 avonden?

FysiFit is trainen onder deskundige begeleiding van een fysiotherapeut.  Deze fysiotherapeuten behandelen buiten de openingstijden individueel patiënten, de openingstijden sluiten aan bij de beschikbaarheid van deze therapeuten. Daarnaast wordt de oefenzaal buiten de openingstijden van de FysiFit gebruikt voor individuele  behandelingen en bijzondere beweeggroepen, waardoor het gebruik maken ervan door FysiFitters niet mogelijk is.